اعتبارسنجی مطالبه

لطفا برای تأیید مالکیت و تأیید مطالبه خود اطلاعاتی را در اختیار ما قرار دهید.
کاراکترهای باقیمانده: 50
سپاسگذاریم، پیغام ارسال شد.
متاسفانه پیغام ارسال نشد.

دسته‌ها

مناطق

01 نتیجه
کسب و کار خود را ارتقا دهید
آیا به ارائه ای شایسته نیاز دارید؟
یک آگهی برای مخاطبان هدف تان منتشر کنید تا به محبوبیت بیشتری در موقعیت خود برسید.
شروع کنید

اجاره آپارتمان اداری در کرج

برای اجاره آپارتمان ادری در کرج چالش‌ها و باید و نبایدهای مرتبط به خود را دارد. و اگر در هنگام انتخاب خود اشتباهی مرتکب شوید به طور یقین هزینه‌های زیادی برای جبران و پوشش آن باید بپردازید.
هوشمندانه تر عمل کنید، زمانی که تصمیم به اجاره آپارتمان اداری یا دفتر اداری در کرج را دارید.

اجاره آپارتمان اداری در کرج قطعا هزینه بر است و باید دفتری را انتخاب کنید که از هر لحاظ مناسب و ایده آل شما و متناسب با سبک کارتان باشد.

از همین رو باید حسابی برای این انتخاب در اجاره آپارتمان اداری در کرج وسواس به خرج داده و وقت بگذارید و در نهایت دفتری را اجاره کنید که با شرایط شما جور باشد؛ انتخاب یک دفتر قدیمی، بدون دارا بودن امکانات مناسب و متفاوت با نیازهایتان می تواند اشتباهی بزرگ باشد.

نکات مهم در اجاره واحد اداری در کرج

فضای عظیم و کاربردی : فضایی برای انتظار ارباب رجوع داشته باشد تا به گونه ای تجهیز گردد که در مواقع لزوم ارباب رجوع شما مجبور به سرپا ایستادن حتی برای زمان کوتاهی نگردد.

نور مناسب در تمام روز

اصطلاحاً به ساختمان هایی که در اغلب ساعات روز روشنایی طبیعی دارند نورگیر یا آفتاب گیر گفته می گردد. یکی از مزیت های است که برای اجاره واحد اداری در کرج باید در نظر گرفت. تابش نور خورشید در طی روز حس شادابی و سرزند گی را بین پرسنل دفتر کار شما جاری خواهد نمود.

تعدد اتاق های اداری

در اجاره واحد اداری در کرج تعداد اتاق های موجود می تواند بین واحدهای متفاوت مجموعه شما مرزی ایجاد نموده و ساز و کار عملکرد و دکوراسیون هر واحد را تفکیک کند. بنابراین در زمان اجاره آپارتمان اداری به این گزینه دقت کنید چون وجود چند اتاق کار، حتی در ابعاد کوچک تر در کیفیت ملک اداری تان نقش مهمی ایفاء می نماید.

شیک و مدرن

بهتر است واحد اداری در کرج مورد اجاره تان ظاهری مناسب، ایدئال و در شرایط آرمانی داشته باشد. طبق یک قانون نانوشته در این صورت می توان ضریب موفقیت و سودآوری در کسب و کارتان را بیشتر پیش بینی کرد. پس در زمینه ویژگی های ظاهری سلیقه و ریزبینی را در معیارهای انتخاب واحد اداری در کرج بگنجانید.

سکوت و آرامش

در زمان اجاره واحد اداری در کرج توجه داشته باشید که استرس ها و احیاناً تنش های جاری در فرایند اداری به هر روی وجود خواهد داشت، بنابراین از وظایف مدیران باتجربه ای که به دنبال بهره وری و موفقیت پیش فراینده هستند، ایجاد آرامش برای پرسنل است. اینکه در زمان اجاره دفتر کار به میزان سکوت و آرامش حاکم بر فضای واحد و ساختمان دقت نظر ویژه ای داشته باشید، می تواند در فرایند کسب و کارتان مؤثر واقع گردد.

موقعیت مکانی مناسب

اینکه واحد اداری در کرج که قصد رهن یا اجاره آن را دارید، در محل، منطقه و محدوده مناسبی واقع شده باشد تا برای رفت و آمد ارباب رجوع شرایط خوبی را فراهم کند، از مزایای املاک اداری خواهد بود. موقعیت ساختمان اداری باید علاوه بر دسترسی مناسب، در بین خطوط مترو، اتوبان ها و عظیمراه های های اصلی واقع شده باشد و ترجیحاً در خیابان های عریض شهر باشد.

جای پارک خودرو

اگر در زمان اجاره واحد اداری در کرج برای جای پارک خودروی مشتریانی که از خودروی شخصی شان استفاده می نمایند، اهمیت قائل شوید یکی دیگر از گزینه های یک ملک اداری خوب را نیز تیک مثبت زده اید. این گونه است که می توانید منتظر بازگشت دوباره ارباب رجوعی که با خودروی شخصی اش به شما مراجعه می نماید، باشید.

اتاق کنفرانس

با اجاره واحد اداری در کرج که در ساختار آن فضایی برای تجهیز اتاق کنفرانس و پرده نمایش یا صفحه نمایش در نظر گرفته شده است، گل دقیقه نود را به حریف زده اید. وجود این اتاق در ملک اداری شما می تواند فضای مناسبی را برای جلسات گروهی و میهمانان عالی رتبه شما با امکان پذیرایی در خور شان فراهم کنید

نکات قانونی در اجاره دفتر اداری در کرج

مشخصات دقیق ملک مورد نظر : مستأجر می­ بایست پیش از انعقاد قرارداد اجاره دفتر اداری در کرج، به منظور بازبینی و بررسی کلی عین مستأجره به همراه مؤجر در آن محل حاضر گردیده و به جزئی ­ترین موارد از قبیل عدم نشتی لوله ­های آب، گاز، عدم خرابی در بخشی از ساختمان، و …. توجه نماید

مشخصات طرفین قرارداد و سمت ایشان : طرفین قرارداد می ­بایست مشخصات خویش را به طور دقیق و کامل در متن اجاره نامه قید نمایند. (از قبیل محل سکونت، محل کار، شماره تماس ثابت و همراه، شماره تماس جایگزین در صورت عدم دسترسی به یکدیگر).

این امر جدای از حسن صداقت طرفین در قرارداد اجاره دفتر اداری در کرج امری ضروری است زیراکه هنگام بروز مناقشات و اختلافات حقوقی و مالی بر سر اجاره ­بها، و موارد مرتبط، طرفین از وجود احضاریه و سایر اوراق قضایی مطلع خواهند شد و در صورت عدم درج صحیح مشخصات ممکن است از این امور بی ­اطلاع باقی بمانند و موجب تضییع حقوق ایشان شود.

این موارد را در هنگام اجاره املاک اداری در کرج رعایت کنید!

  • مدت قرارداد: در قرارداد اجاره دفتر اداری در کرج بایست به مدت زمان انعقاد قرارداد توجه ویژه داشت. اگر ماهیت کسب و کار شما دارای برند بخصوصی است یا اینکه زمینه­ برند شدن را دارد و قصد بلند مدتی به منظور کسب و کار دارید، می­ بایست ابتدا با مؤجر نسبت به شرایط کار و مدت زمان آن به توافق رسید، زیرا به ندرت پیش میاد تا مالک متعهد به قراردادهای بلند مدت شوند و ممکن است منجر به تضرر مستأجران دفاتر اداری در کرج شود.
  • شرایط کار: مناسب است که در هنگام انعقاد قرارداد اجاره دفتر اداری در کرج ، مؤجر را از ماهیت کسب و کار و حرفه مطلع نمایید و در قرارداد اجاره دفتر اداری نیز این امر ذکر گردد. بعضاً مشاهده شده که این امر با سکوت مستأجر همراه بوده و حتی در قرارداد ذکر از حرفه مستأجر نشده است و پس از گذشت مدتی، مؤجر حرفه­ مستأجر را در تضاد با محل اجاره می­ داند و اقدام به تخلیه عین مستأجره می کند.
  • اجاره ­بها: متقاضیان اجاره املاک تجاری یا اداری توجه داشته باشند که به منظور اجاره یک محل ایده­ آل تمام موجودی و بودجه خود را در همان سال اول صرف اجاره بها نکند بلکه با یافتن محلی معمول و معقول بخشی از موجودی خود را برای پرداخت اجاره بها در سال های آتی اندوخته نمایند.

مناطق پر متقاضی

گوهردشت , گلشهر , طالقانی , میدان شهدا , میدان کرج , آزادگان , هفت تیر